Шполянська районна державна адміністрація
Черкаська область, Шполянський район
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Про роботу органів виконавчої влади району щодо реалізації в 1 півріччі 2019 року вимог чинного законодавства з питань звернень громадян

Дата: 08.08.2019 12:23
Кількість переглядів: 71

   В органах виконавчої влади, місцевого самоврядування району  проводиться  необхідна робота щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного  права на звернення.

   Упродовж 1 півріччя 2019 року у райдержадміністрації розглянуто 76 звернень громадян, що на 47,59 відсотка менше у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року. Із загальної кількості  - 51 письмове звернення, 25 подано на особистих прийомах.
   За 6 місяців 2019 року своїм конституційним правом на звернення скористалось 162 громадяни, проти 278, що на - 41 відсоток менше  до відповідного  періоду минулого року.
   Протягом січня-червня 2019 року найбільше у абсолютних  цифрах розглянуто звернень жителів:
с..Васильків –17 (22,3відсотка від загальної кількості  звернень громадян);
с.Сигнаївка - 10 (13,1 відсотка);
с.Лозуватка– 6 (7,8 відсотка);
с.Терешки – 5 (6,5 відсотка)
м.Шпола-5 (6,6 відсотка)
  За 1 півріччя 2019 року до райдержадміністрації  з органів влади вищого рівня надійшло 40 звернень від жителів району.    Найбільша кількість звернень надійшла від жителів с.Васильків(8), с.Лозуватув(5), с.Сигнаївака(5) м.Шпола (3), с.Терешки(3).
  В значній кількості звернень надісланих  на розгляд до органів влади вищого рівня порушувались питання соціального захисту, питання аграрної політики. 
   В райдержадміністрації щомісячно проводиться  аналіз звернень громадян, виявляються причини, що породжують звернення громадян, та вживаються заходи щодо їх упередження та усунення.         
   Особлива увага в райдержадміністрації приділяється  розгляду звернень громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. Такі звернення беруться на особистий контроль головою і розглядаються першочергово.     
   Протягом 1 півріччя 2019 року на адресу райдержадміністрації надійшло 33 звернення громадян, які  потребують  соціального захисту та підтримки. Найбільш  актуальними питаннями, що порушувались у зверненнях  зазначеної  категорії громадян, залишаються  питання, надання матеріальної допомоги, отримання  субсидії та інших соціальних виплат.
    Станом на 01.07.2019 одноразову матеріальну допомогу отримали  53 особи на суму 28900 грн.
   Управління соціального захисту населення видано 5 путівок особам з інвалідністю та 2 путівки учасникам АТО на санаторно-курортне лікування; виплачено компенсації на бензин,  ремонт та технічне обслуговування автомобілів – 22 особам на суму 3718,88 грн. та компенсації на транспортне обслуговування 27 інвалідам на суму 5882,55 грн. 
   Значна увага в райдержадміністрації приділяється розгляду звернень, що надішли до Державної установи «Обласний  контактний центр».
   Усі звернення, що надійшли на розгляд до райдержадміністрації, з Державної установи Обласний контактний центр розглянуті особисто керівництвом райдержадміністрації, вжиті заходи щодо задоволення законних вимог громадян, надані детальні роз’яснення у вирішенні порушених питання.
  Згідно розпорядженням райдержадміністрації   від 10.02.2011 №46 продовжує функціонувати  телефонна «Гаряча лінія» голови районної державної адміністрації. Щомісячно головою райдержадміністрації, затверджується  графік проведення прямого телефонного зв’язку «Гаряча лінія» керівниками структурних підрозділів з населенням району для оперативного вирішення порушених питань, вивчення громадської думки.          
   На  особливому контролі перебували колективні звернення, оскільки вони відображають  проблеми   трудових колективів, жителів  окремих  населених  пунктів. Протягом 6 місяців 2019 року у райдержадміністрації  розглянуто 3 колективних звернень, що становить 3,9 відсотка від загальної кількості  звернень. В значній частині колективних звернень сільських жителів турбують питання ремонту  доріг, недопущення реорганізації сільських малокомплектних  шкіл. Досить низька наповнюваність загальноосвітніх закладів приводить до значного підвищення вартості їх утримання. 
   У зверненнях громадян, розглянутих у січні-червні 2019 року у райдержадміністрації, порушено 76 питань, що на -49,6 менше проти минулого року. 
   Найбільш актуальними продовжують залишатися питання соціального захисту – 58, або 76,3 відсотка від загальної кількості звернень. Кількість таких звернень зменшилась  на -37,6 відсотка у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.    Найбільше звернень такого змісту надійшло від жителів с.Васильків (12), с.Сигнаївка(10), с.Лозуватка(6),с.Терешки(5).
     На другому місці  за кількістю звернень перебувають питання аграрної політики – 7, або 11,0 відсотка від загальної кількості, що на  -36,3 відсотка менше до аналогічного періоду минулого року. Найбільше звернень такого змісту надійшло від жителів с.Васильків(2) та іногородня (4). 
     На третьому місці за кількістю звернень перебувають питання освіти (3), або 3,95 відсотка від загальної кількості звернень. Їх кількість зменшилась на -57,1 відсотка в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Найбільше звернень такого змісту надійшло від жителів с.Бурти(1), с.Васильків(1), с.Мар’янівка(1). Жителів району найбільше хвилюють питання  функціонування шкіл на селі.    
   Згідно плану роботи сектора правового забезпечення та розгляду звернень громадян  апарату райдержадміністрації здійснено вивчення стану роботи зі зверненнями громадян у  фінансовому управлінні, управлінні агропромислового розвитку, сектору економічного розвитку, управлінні соціального захисту населення, службі в справах дітей, відділі світи сім’ї молоді та спорту, відділі культури та туризму райдержадміністрації. За наслідками перевірок дані відповідні доручення голови райдержадміністрації та надано  практичну і методичну  допомогу спеціалістам по роботі  із зверненнями громадян .
    


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора