Шполянська Районна
Державна Адміністрація
Шполянський район, Черкаська область

Архівний сектор інформує

Архівний  сектор  виконує запити щодо:

  1. Підтвердження трудового стажу, розміру заробітної плати;
  2. Обрання депутатами місцевих рад   
  3. Підтвердження майнових прав на землю та нерухоме майно:
  4. Виділення земельних ділянок під будівництво об’єктів господарства, установ, закладів, житлових будинків;

    Довідки, видані  архівним сектором, є підставою для отримання передбачених законодавством пільг та компенсаційних виплат.

   У разі відсутності в архіві документів, необхідних для підтвердження запитуваних відомостей, надається відповідь про відсутність документів, рекомендації щодо їх місцезнаходження (якщо такі відомості є в архівному  секторі) та подальшого пошуку інформації, які дають можливість підтвердити потрібні факти іншим шляхом.

   

Заяви приймаються у  робочому кабінеті архівного сектору або надсилаються поштою за адресою:

 Архівний сектор  райдержадміністрації

 вул. Лозуватська, 60, м. Шпола,

 Черкаської  області , 20603

 Прийомні дні: вівторок, четвер з 08.00 до 12.00

 

    У заяві зазначається:

  1. Прізвище, ім’я, по-батькові, адреса заявника;
  2. З якого приводу звертається до архіву (додаються ксерокопії пояснюючих документів – паспорта, трудової книжки, тощо).

   Заяви без зазначення адреси та підпису заявника архівом не розглядаються.

   При подачі заяви особисто обов’язково треба мати при собі паспорт.

   Для підтвердження трудового стажу, розміру заробітної плати, навчання слід звернутися до тієї установи, організації, підприємства, навчального закладу, де особа працювала чи навчалася. Документи з особового складу (накази, особові рахунки, особові справи, відомості нарахування заробітної плати) зберігаються в установах, підприємствах, організаціях протягом 75 років і не підлягають передаванню на зберігання в архівні установи.

  Якщо установа, організація, підприємство реорганізовані або ліквідовані слід звернутися до правонаступника або організації вищого рівня, куди і мають передаватися документи з особового складу. В разі відсутності такої організації документи передаються на зберігання до архівних установ.

 Інформацію щодо місця знаходження документів ліквідованих установ можна отримати в архівному секторі райдержадміністрації.

  Архівний сектор  виконує тематичні запити, що стосуються надання інформації з певної проблеми, теми за визначений хронологічний період та встановлення або підтвердження певного факту, події, дати.